הדברה ירוקה - גרין הדברות
שיחת חינם 052-2516589

מכבדים תשלום ב

מספר רשיון 1313

Share Button

הדברת פשפש המיטה – מה זה בכלל פשפש?

פשפש המיטה הוא טפיל, המזון שלו הוא דם אדם וכך גם דרך ההתפשטות שלו, הוא פעיל בעיקר בלילה.  מדובר בחרק ממשפחת הפשפשים. הדם האנושי מספק לו את סביבת החיים הדרושה לו על מנת להתפתח ולגדול.
למעשה מדובר פה בחרק נדיר, שעוד בימי קדם הוא נטפל לבני אדם בגלל היעדר היגיינה ואסתטיקה.  היום, הודות לשינויים המשמעותיים שחלו ברמת ההיגיינה בסביבת האדם ולשימוש הנרחב בחומרי הדברה, המעבר לרהיטים סינתטיים ועוד, הפכו את הסביבה האנושית לסביבה שאינה מתאימה לאורח החיים של פשפש המיטה.
יחד עם זאת, מזיקים כאלו ואחרים הצליחו במהלך החיים להערים על כל הנוגדנים ולפתח חיסון טבעי נגד חומרי ההדברה.  ההבדל המשמעותי בין פשפש המיטה לפרעוש זה שבמרבית מהמקרים אנשים נוטים לחשוב שהעקיצה האדומה הקטנה והמגרדת היא עקיצה של פרעוש השייך לכלב או לחתול. במידה ומצאתם עקיצות באזור הבטן, הגפיים ושמתם לב כי העקיצות קרובות אחת לשנייה, במידה וראיתם סימנים קטנים של דם על הסדין או המזרן, עשו לעצמכם טובה ענקית והזמינו שירות הדברת פשפש המיטה.

הדברה אורגנית

השיטה הכי יעילה להדברת פשפש המיטה היא הדברה ירוקה בשיטה אורגנית, שנעשית ללא כל שימוש בחומרי הדברה כימיקלים, לכן הדברה אורגנית נחשבת לא רעילה. ברשתות השיווק המוכרות ניתן למצוא חומרי הדברה אורגנים לשימוש עצמי,  אך מכיוון שכל איש והמקצוע שלו  אנחנו בעד להזמין איש מקצוע שיודע בדיוק מה הוא עושה ואיך למנוע את הגעת החרק בשנית ובשלישית. מדביר מקצועי עושה את עבודתו בצורה יעילה ומהירה ומצליח לזהות את מקור הבעיה ואת המקום ממנו מגיעים המזיקים. כשהמדביר יגיע להדברה אורגנית אין צורך לצאת מהבית או לחשוש. להבדיל מחומרי הדברה כימים המתפרקים באופן איטי ונשארים סביבנו לאורך זמן, הדברה אורגנית היא אטרקטיבית ואפקטיבית.

"קיטור יבש" היא שיטת הדברת פשפש המיטה הנפוצה בישראל

חברתנו מפעילה שיטות הדברה בעזרת יצירת חום על ידי קיטור או על ידי תנורי חימום יבשים.
ומחסלת באופן מלא כל הפשפשים, כולל צאצאים וביצים, החולשה של הפשפשים נמצאת במקום הכי חם, בקיטור היבש. טמפרטורה גבוהה מעל 120° קטלנית מאוד עבור מרבית הפשפשים, בהנחה ואין להם מקור קר לברוח אליו.
היתרון העצום של קיטור יבש הוא שהחימום מאוד אינטנסיבי ומיידי, ומצליח להרוג לא רק את הפשפשים עצמם אלא גם את ביציהם. האידיאל בשימוש קיטור יבש זה, כשמחזיקים את ה"ראש" של הקיטור ומעבירים אותו הכי קרוב שיש על פני השטח הנגוע או על פני השטח שאנחנו חושדים כי גם הוא נגוע בפשפשים תמותת הפשפשים הינה 100 אחוז. אם נחזיק את הקיטור רחוק מהשטח הנגוע, הפשפשים לא באמת יושמדו. קיטור יבש יכול לשמש לטיפול כמעט בכל תחום שבו פשפש המיטה נמצא, גם אם מדובר בספות, כורסאות, פנלים וקצוות של שטיח, מתחת ובתוך שידות ואזורי ריצפה מסביב למיטה.

אנחנו, בחברת גרין הדברות, מאמינים בשקיפות מלאה. אי לכך ובהתאם לזאת אנחנו נשמח להציג בפניך את המסמכים המאשרים כי עבודתנו כפופה להנחיות ואישורו של המשרד להגנת הסביבה, נדאג גם לספק לך הנחיות ברורות ומדויקות להכנת הבית להדברה. מעבר לכך, חשוב לנו להדגיש כי אנחנו נלווה אותך לאורך השירות, גם אחרי שכל הפשפשים ייעלמו כלא היו… אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום.