הדברה ירוקה - גרין הדברות
שיחת חינם 052-2516589

מכבדים תשלום ב

מספר רשיון 1313

Share Button

מי זקוק להדברות?

החיים במחיצתם של מזיקים הם לא נעימים, ואף מסוכנים. לכן, כשאנו פוגשים במזיקים, פרט לתחושות הגועל והבהלה, אנו נתקפים תחושה של בהילות, ומזמינים מיד חברת הדברות.
המהירות הרבה גורמת לנו לא אחת להזמין מדביר מבלי לדעת בדיוק איזו הדברה הוא מבצע, מהם היתרונות שלה ומהם הסיכונים. במאמר הבא תוכלו ללמוד על סוגים שונים של הדברות, כדי שתוכלו לבחור בחוכמה את ההדברה שתבוצע בבית שלכם.

הדברה בשיטה הכימית

הדברה כימית היא השיטה הנפוצה ביותר להדברת מזיקים, ומרבית חברות ההדברה עובדות עימה. שיטה זו עושה שימוש בחומרי הדברה כימיים, שהם למעשה סוג של גז עצבים, שממיתים את המזיקים באמצעות פגיעה במערכת העצבים שלהם.
מכיוון שחומרים אלו מרוססים בצורת קפסולות, המתפרקות באופן הדרגתי, ההדברות הכימיות יעילות גם בקטילת מזיקים קיימים וגם כאלו שיגיעו בעתיד. הדברות בשיטה הכימית נחשבות ליעילות במיוחד.
אך יחד עם זאת חשוב לזכור שגז עצבים יכול להשפיע לרעה גם עלינו, בני האדם. חברת הדברות מורשית אמנם יודעת מהם המינונים המותרים ומשתמשת בחומרי הדברה מאושרים בלבד. ובכל זאת, קיים סיכון מסוים בחשיפה ממושכת לחומרי הדברה כימיים.

הדברה בשיטה הביולוגית

השיטה הביולוגית מנצלת עקרונות מאורח החיים של המזיקים כדי ללכוד אותם. ישנן הדברות ביולוגיות טהורות, ויש גם הדברות ביולוגיות למחצה, שעושות שימוש גם בפיתיונות רעילים.
כך למשל, כדי להדביר נמלים יש לאתר את קן הנמלים ולהרוג את המלכה. מכיוון שהמלכה היא זו שמנהלת את כל קן הנמלים, וכל יתר הנמלים משרתות אותה ותלויות בה לחלוטין, אם המלכה תושמד, כל הקן ימות בעקבותיה תוך זמן קצר.
הדרך להשמיד את המלכה היא באמצעות פיתיון רעיל או ריסוס של הקן.

הדברה בשיטה האולטרה-סונית

השיטה האולטרה-סונית מבוססת על העיקרון שמזיקים מסוימים רגישים לגלי קול בתדרים מסוימים, שהאוזן האנושית לא מסוגלת לשמוע. הדברות בשיטה זו מיועדות להדברת חולדות, עכברים, יונים ואפילו עטלפים.
מכשיר אולטרה-סוני מפיק את תדרי הקול המיוחדים וגורם למזיקים לנוס מהמקום. כך שלמעשה, כלל לא מדובר בהדברה, כי אם בהרחקה. הדברות בשיטה האולטרה-סונית נחשבות להומאניות יותר מההדברות הכימיות או הביולוגיות, כיוון שהן לא ממיתות את המזיקים, אלא רק מסלקות אותם.
כמו כן, התדרים האולטרה-סוניים כלל אינם מסוכנים לבני אדם או לחיות מחמד אחרות שיש בבית.

הדברה ירוקה

אם ברצונכם להימנע מהסכנות האפשריות בשימוש בחומרי הדברה כימיים, הדברה ירוקה הן הפתרון עבורכם. בשנים האחרונות פותחו חומרי הדברה ירוקים, שהם למעשה חומרי הדברה אורגניים, טבעיים.
משמעות הדבר היא שהם אינם מסוכנים לבני אדם או לחיות מחמד אחרות. ההדברות הירוקות מצליחות להיפטר מהמזיקים ביעילות רבה, ולא חושפות אותנו לסיכונים הבריאותיים האפשריים בהדברות כימיות.
אם גם אתם מעוניינים להיפטר מהמזיקים מבלי לסכן את בריאותכם, חברת גרין הדברות היא הכתובת עבורכם. צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.